Ingen varer
Priserne er inklusiv moms
DrageCity.dk v/TeeAr Shops
Dalstrøget 2
9240 Nibe
TLF: 22758899
CVR: 36132655
TeeAr Shops modtager online betalinger med Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay Online eller ViaBill. Betalingerne administreres af Pensopay.
Betalinger foretaget med private betalingskort er uden gebyrer.
Betalinger foretaget med firmakort, pålægges et betalingsgebyr. Dansk udstedt firmakort af typen: Mastercard og Visa pålægges et gebyr på 1,50% af ordrebeløbet.
Beløbet hæves først på dit kort, når den fysiske vare afsendes.
Alle priser er i danske kroner (DKK).
TeeAr Shops benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol, hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse den 20. i hver måned.
Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39,-. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.
ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr. Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress.
Læs mere her: www.viabill.com/kredit
Vi kan også tilbyde betaling via elektronisk fakturering til offentlige og større virksomheder, såkaldt EAN-fakturering. Indtast EAN-nummeret i kassen. Efter bestilling vil EAN-nummeret blive kontrolleret. Når bestillingen er godkendt, afsender vi en ordre-bekræftelse per email.
Alle bestillinger sendes med GLS. Hvis ordren afgives inden kl. 12 på en hverdag, vil varerne - under normale omstændigheder - blive afsendt samme dag. Levering vil derfor normalt ske indenfor 1-3 hverdage.
Hvis der på varen står: “1-4 dages levering på denne vare”, betyder det normalt at varen er på vej til vores lager og der kan derfor være op til 4 dages leveringstid.
Dragcity.dk afsender varer med følgende: GLS Erhverv, GLS Privat levering, og GLS Pakkeshop. Du kan selv i drop-down meny vælge et afhentningssted.
Du vil kunne vælge i mellem at få pakken sendt "uden omdeling" eller "med omdeling".
Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.
I forbrugerkøb hvor bestillingen af varer foretages via Internettet har forbrugeren 30 dages fortrydelsesret.
Fortrydelsesretten løber fra det tidspunkt hvor varen overdrages til forbrugeren. Skulle købet fortrydes indenfor 30 dage tilbagebetaler vi kundens køb.
Specielt fremskaffede varer, ydes der ikke returret på.
Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@dragecity.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os skriftlig besked på mail info@dragecity.dk. Det er dit eget ansvar at informere Dragecity.dk om dit brug af fortrydelsesretten
Eventuelle returneringsomkostninger betales af kunden.
Eventuelle håndteringsgebyr refunderes ikke, da disse er pålagt kunden, til dækning af emballage og arbejdstid, og derfor ikke er en vare der kan refunderes.
Returnering som følge af fortrydelse sker på købers egen regning! DrageCity.dk anbefaler, at varen returneres via Postnord eller GLS, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i distributørens system og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til dragecity.dk. Varer der returneres på efterkrav eller som sendes uden porto nægtes modtaget.
Send gerne returen til pakkeshop. Det er billigere for dig.
Returvarer, afsendt med DAO, vil ikke blive modtaget, da DAO ikke sender til erhverv.
Når vi har indkøbt eller afsendt en vare til erhvervs/offentlige kunder, har kunden som udgangspunkt ingen fortrydelsesret. Men står du med en ordre du har fortrudt, så kontakt os skriftligt så kan det være at vi kan finde en løsning. Produktet må ikke være brugt og altid i eventuel original emballage.
Kunden vil altid skulle betale alle afholdte fragtomkostninger samt et gebyr for håndtering. Gebyret udgør 10% af produktets værdi, dog altid minimum 50kr.
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Eventuelle returneringsomkostninger betales af kunden.
Bemærk, at du ikke får refunderet fragtomkostninger, hvis du fortryder en del af dit køb.
Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Dragecity.dk at vurdere varens stand.
Når du handler hos Dragecity som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Reklamationen dækker ikke skader, der er opstået pga. forkert eller ualmindelig betjening af produktet. Kan Dragecity ikke anerkende reklamationen returnerer Dragecity ikke fragtomkostninger for kunden, ligesom vi heller ikke betaler for returnering til kunden.
Alle produkter der returneres til dragecity.dk skal være forsvarligt indpakket. Sker dette ikke, kan varen tage skade, hvilket kan resultere i bortfald af dine rettigheder.
Varen sendes til:
TeeAr Shops
Dalstrøget 2
9240 Nibe
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.
Erhvervs/offentlige kunder har 1 års reklamationsret fra modtagelsesdato.
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn
Adresse
Tlf.nr.
Mailadresse
CVR nr (firma)
EAN nr (institutioner)
Betalingsoplysninger
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Vi videregiver oplysninger til Shipmondo, da denne anvendes til at bestille fragt for alle forsendelser.
Personoplysningerne registreres hos TeeAr Shops og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. Vi har indgået skriftlige databehandleraftaler med alle disse databehandlere, der behandler personoplysninger på vores vegne.
Tre af disse databehandlere, MailChimp Inc., Google LLC. og Facebook Inc. er etableret i USA. De fornødne garantier for overførsel af oplysninger til USA er sikret gennem databehandlerens certificering under EU-U.S. Privacy Shield, jfr. EU Persondataforordningens art. 45.
Kopi af Google LLC’s certificering kan findes her: https://www.privacyshield.gov/participant?id=a2zt000000001L5AAI
Kopi af Facebook Inc.’s certificering kan findes her: https://www.privacyshield.gov/participant?id=a2zt0000000GnywAAC&status=Active
Kopi af Mailchimp’s (The Rocket Science Group LLC) certificering kan findes her: https://mailchimp.com/legal/privacy/
Den dataansvarlige på Dragecity.dk er TeeAr Shops
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@dragecity.dk
Hvad bruger vi dine personoplysninger til?
Vi anvender dine personoplysninger til følgende:
Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning: https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Kunderservice på tlf: 22758899 eller mail: info@dragecity.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag hos e-mærket – uanset beløbets størrelse. Læs mere her.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her.
Ved klage skal vores email adresse info@dragecity.dk angives samt hjemmesiden du har købt varen på.